DOCUMENT CAPTURE VOOR DOCUMENTBEHEER EN FACTUUR SCANNING
De stroom van documenten en facturen bestrijden?
Alles scannen en in Business Central verwerken?
Ontdek dan hier de beste oplossing voor het scannen en archiveren in Business Central: Document Capture!
Document Capture is de beste en de meest uitgebreide oplossing voor het scannen van facturen en andere documenten in combinatie met Business Central.
Het is de marktleider in een automatische registratie van documenten, OCR-data-extractie, een geavanceerde stroom van goedkeuringen en een full-text doorzoekbaar digitaal archief voor Business Central. En bovendien wordt alles rechtstreeks verwerkt in Business Central, wat ook een leuke besparing is.
Continia Document Capture is gecertificeerd door Microsoft en is eenvoudig in gebruik. Bovendien is het zeer betaalbaar. Kortom: het is een oplossing die iedere Business Central gebruiker zou moeten overwegen.
MET DOCUMENT CAPTURE DIGITALISEERT U DATA EN BESPAART U TIJD EN PAPIER
Genoeg van al dat typen?
Facturen en andere documenten (PDFs, mails etc) worden geanalyseerd en de gegevens worden automatisch gelezen uit de gescande afbeelding. Document Capture gebruikt vooraf gedefinieerde document templates om de gegevens in de juiste velden in Business Central te plaatsen. Nieuwe templates worden voortdurend gegenereerd. En u kunt deze makkelijk wijzigen door tekst op de gescande afbeelding te markeren en aan de juiste velden te koppelen.
Matchen van inkooporders met data van Business Central
Document Capture bevat een geavanceerde set van functies voor het matchen van inkoopfacturen met bestaande inkooporders. De software kan u dus tijd en geld besparen. Want het is zeer efficiënt. Door het matchen kan u dus ook medewerkers voor andere zinvollere taken inzetten. En voor sommige van onze klanten betekent dat aspect van Document Capture dus ook een interessante besparing plus kwaliteitsverbetering.
Sleep en verplaats
Met deze software kunt u eender welk bestand of e-mail naar eender welk document in Business Central slepen. En dat leidt tot meer structuur en minder zoekwerk. Bijvoorbeeld, bij de goedkeuring van inkoopfacturen kunt u de oorspronkelijke inkoop offerte van de leverancier, e-mail over bijzondere voorwaarden, enz. eraan vasthechten. Dat is zeer handig. Zo zitten de juiste documenten op de juiste plaats, zodat u minder moet zoeken. En bovendien hebt u digitale copies van alle informatie. Zodat deze ook niet zoek geraakt. En u minder papier in uw bedrijf moet laten circuleren. Bovendien kan u hierdoor makkelijker de nodige digitale werkstromen met de juiste informatie organiseren. Met de nodige automatische rappels als het nodig is.
Doorzoeken van volledige tekst
Alle PDF-documenten worden volledig geïndexeerd in Business Central, waardoor het mogelijk is om een volledige tekst te doorzoeken via gegevens van het document – niet enkel de gegevens die worden opgevangen en gebruikt in Business Central-velden.
ONTDEK MEER OVER ONZE ANDERE OPLOSSINGEN NAAST DOCUMENT CAPTURE
We leveren digitale totaaloplossingen die samenwerken. Want het grote voordeel voor bedrijven is dat onze aanpak tijd, geld en kopzorgen bespaart. Omdat klanten zeker zijn dat ze goede oplossingen krijgen. En omdat ze heel hun ICT kunnen bespreken met één en dezelfde ICT-partner, die zorgt voor alles.
Ontdek hier meer over enkele van onze andere oplossingen:
KLANTEN VERTELLEN WAAROM ZIJ KIEZEN VOOR DE OPLOSSINGEN VAN OFFIMAC
RAJA is een B2B-postorderbedrijf dat van oorsprong gespecialiseerd is in verpakkingsmateriaal. Wij zijn een internationale groep met een belangrijk Europees distributiecentrum in Tongeren.
Goede software is cruciaal om onze processen aan te sturen. De ERP software van Offimac stelt ons in staat jaarlijks 10% en meer te groeien.
Al meer dan 25 jaar werken we succesvol samen.
GECONTACTEERD WORDEN?