
VERHUURSOFTWARE VOOR EVENEMENTEN DIE HET VERSCHIL MAAKT
Denk je aan nieuwe verhuursoftware voor evenementen om jouw processen en planning te optimaliseren?
Ben je op zoek naar een goede partner voor de implementatie van nieuwe verhuursoftware voor evenementen?
En wil je ook weten hoe wij als partner met 40 jaar ervaring het verschil kunnen maken?
Verhuursoftware voor evenementen is software die bedrijven en eventbureaus helpt bij het beheren van hun activiteiten. Onze software biedt een aantal voordelen ten opzichte van het traditionele verhuurproces, zoals het automatiseren van veel repetitieve taken. Het biedt inzicht. En het zorgt er voor dat al het administratief werk en de planning zo efficiënt mogelijk verloopt, met zo weinig mogelijk kosten.
We hebben verhuursoftware voor evenementen beschikbaar in de cloud en op lokale servers als je wil. En we hebben ook de kennis, kunde en ervaring om onze software succesvol te implementeren in jouw bedrijf. Want het gaat niet alleen over de juiste verhuursoftware. Het gaat er ook om je business te kennen en te weten hoe deze zo efficiënt mogelijk aangestuurd kan worden. En net dat onderscheidt een ervaren partner zoals Offimac. Want Offimac beschikt naast ijzersterke verhuursoftware voor evenementen ook over een schat aan expertise die het verschil maakt voor klanten.

VERHUURSOFTWARE VOOR EVENEMENTEN MET EEN STEVIGE BASIS
Offimac levert verhuursoftware voor evenementen op basis van Microsoft Dynamics 365 Business Central. En Business Central, dat is toonaangevende software van Microsoft dat zich richt op kleine en middelgrote bedrijven van 1 tot 250 werknemers. Het is een software die alle afdelingen kan aansturen, van verkoop tot boekhouding. Het voordeel hiervan is dat gebruikers slechts 1 pakket hoeven aan te leren en zeer snel vertrouwd zijn met de software. Bovendien lijkt Business Central heel erg op Microsoft Office. En het werkt er ook naadloos mee samen. Het hoeft dan ook niet te verbazen dat dit systeem door miljoenen gebruikers wereldwijd gebruikt wordt. En dat op zich is voor iedere ondernemer ook een grote garantie naar continuïteit, innovatie en bedrijfszekerheid.
De grote troeven van dit Business Central als onderliggende basis voor onze verhuursoftware voor evenementen zijn:

- Gebruiksvriendelijkheid
- Herkenbaarheid dankzij de vertrouwde schermen van Microsoft Office
- Productiviteit van mensen staat centraal
- Rapportering volgens ieders wens
- Mobiel en bruikbaar op elke toestel
- Kan lokaal of in de cloud, zoals jij verkiest
- Zeer makkelijk uit te breiden met apps, add-ons of maatwerk
- Schaalbaar: dit is een systeem vanaf 1 gebruiker
- Flexibel op veel mogelijke manieren
- Kan zowel in de cloud als lokaal op servers werken
- Er is ruime keuze aan Business Central partners
VOORDELEN EN TIPS VOOR DE IMPLEMENTATIE VAN DE SOFTWARE
Onze verhuursoftware voor evenementen is bedrijfssoftware voor meerdere afdelingen. Het is ook een oplossing die vele geledingen van de organisatie beïnvloedt. En dat vereist dus ook dat je partner expert is in meer dan alleen maar verkoop of de administratie .
Want onze verhuursoftware voor evenementen vermindert de administratie, verbetert processen en helpt kosten besparen. Daarnaast zorgt het voor rust, minder stress, overzicht en controle. Wij leveren een geïntegreerd digitaal totaalsysteem waarop al je afdelingen en mensen ook echt met elkaar samenwerken. Zodat informatie efficiënt doorstroomt van order tot facturatie. En zodat mensen geen nodeloos werk moeten doen. Bovendien krijgen medewerkers hierdoor ook meer tijd voor klanten. En kunnen zij zorgen dat alles volgens planning verloopt.
Een geplande en gestructureerde aanpak per afdeling is mede hierdoor ook echt nodig. Want alles moet goed op elkaar afgestemd worden.
Enkele tips die we sowieso alvast willen meegeven, zijn:
- De implementatie van nieuwe verhuursoftware verandert uw organisatie en soms de werkwijze van mensen, wat niet iedereen even prettig vindt; hou zeker rekening met de menselijke gevoeligheden
- Een goede implementatie vereist discipline en structuur
- Het engagement van management en medewerkers is een must voor de implementatie van nieuwe verhuursoftware
- Een goede aanpak en een goede voorbereiding zijn buitengewoon belangrijk
- Investeer zeker in voldoende opleiding voor uw personeel! U krijgt het dubbel en dik terug.
- Laat u begeleiden door een ervaren partner die bewezen heeft professioneel te werken
- Ga in zee met een aanbieder die bewezen hebben thuis te zien in uw branche. Want dit verhoogt uw kans op succes en daarvan kan uw bedrijf leren
- Kijk niet te veel om naar uw oud softwaresysteem, maar laat u vooral inspireren door de nieuwe verhuursoftware zelf: u zal nieuwe mogelijkheden ontdekken
- Meer dan 50% van het succes van implementaties hangt af van mensen, niet van technologie. Een aangenaam gevoel bij de medewerkers van uw partner is dus ook zeer belangrijk. Want verhuursoftware implementeren is “menselijk” werk. Dat moet klikken gewoon!
De implementatie van nieuwe verhuursoftware hangt meestal ook samen met veranderingen in uw bedrijf. Denk hierbij aan een nieuwe strategie of toekomstplan.
Offimac heeft 40 jaar ervaring in dit alles. Wij zijn dus een ervaren partner in heel dit implementatietraject. En één van onze vele troeven, naast onze uitstekende verhuursoftware voor evenementen zelf, is onze brede bedrijfseconomische expertise.
ENKELE ANDERE WEETJES OVER ONZE VERHUURSOFTWARE VOOR EVENEMENTEN
Integratie met Microsoft Office verzekerd
Onze verhuursoftware voor evenementen is perfect geïntegreerd met Microsoft Excel, Word en Outlook. En dat zorgt voor een zeer herkenbare software. Deze integratie maakt het pakket ook zeer gebruiksvriendelijk. Want bijna iedereen gebruikt dagelijks Microsoft Office. En iedereen zal daardoor ook snel met Business Central verhuursoftware vertrouwd zijn. Want werken met Microsoft producten is zeer aangenaam. Omdat Microsoft veel aandacht besteedt aan een goede gebruikerservaring.
De productiviteit van medewerkers staat centraal in heel het pakket. Want gebruikers moeten data slechts 1 maal ingeven. En het systeem zorgt voor een verdere verspreiding van de informatie naar andere modules. Klanten moeten nog slechts 1 klantenbestand up-to-date te houden. En iedereen binnen het bedrijf kan er dankbaar gebruik van maken. Want hierdoor kunnen klanten ook meer rendement en efficiëntie in hun bedrijf realiseren. En uiteraard snel hun investering terugverdienen. Medewerkers moesten minder tijd steken in gegevens ingeven. En zij kunnen zich concentreren op meer productieve taken ten behoeve van klanten.
Rapportering is een ander sterk pluspunt in onze verhuursoftware. Er zitten meer dan 100 standaardlijsten in de software. Maar iedere gebruiker kan voor zichzelf heel makkelijk nog meer lijstjes en overzichten maken. En haast alle data kan ook steeds naar Excel overgezet worden. Zodat men daarin ook grafieken kon aanmaken die men in Excel al gewoon was. En er zijn ook nog de extra krachtige rapporteringstools die Microsoft Dynamics met Power BI aanbiedt. Want op die manier kan iedere specifieke gebruiker de juiste rapportering op zijn/haar maat maken.
Cloud, lokaal, standaard, extra apps, maatwerk … onze verhuursoftware voor evenementen is een zeer flexibele oplossing
Zoals het moderne verhuursoftware past kan dit pakket op servers in het bedrijf geïnstalleerd worden. En u kan onze oplossing ook helemaal vanuit de cloud gebruiken. Organisaties konden klein beginnen met enkele gebruikers of zelfs maar enkele afdelingen. En later doorgroeien naar meer verhuursoftware. Ook dat is mogelijk. Want Microsoft wil klanten laten groeien zoals zij het wensen.
Vindt u niet alles wat u zoekt standaard in onze verhuursoftware? Geen probleem. Er zijn duizenden apps van partners zoals Offimac die kant-en-klaar zijn voor vele zeer specifieke sectoren. Offimac heeft zo onder meer oplossingen voor service, planning, transporten en projectbeheer. Daarnaast is het ook nog steeds mogelijk wat maatwerk te laten aanbrengen bovenop al de standaarden. Zodat iedere klant kan komen tot de gewenste samenstelling.
Offimac is expert met jarenlange ervaring en kant-en-klare verhuursoftware voor evenementen
Slechts weinig softwarehuizen zijn zoals Offimac is al 40 jaar actief in bedrijfssoftware. Doorheen al deze jaren hebben wij heel wat ervaring in vele sectoren opgedaan. En natuurlijk hebben we daardoor ook een schat aan expertise in huis. Zowel in verhuursoftware als in andere sectoren. Want in 1996 kozen wij zeer vroeg al voor het verdelen van Navision in België, toen het nog niet Business Central heette. En daar zijn we tot op vandaag nog steeds heel blij om. Onze jarenlange ervaring vertaalden wij ook in kant-en-klare modules en apps. Zoals voor de verhuur.
ONTDEK HIER MEER OVER ONZE EXTRA OPLOSSINGEN
Naast goede verhuursoftware voor evenementen leveren digitale totaaloplossingen voor verhuurbedrijven. En daarmee zijn we uniek. Want het grote voordeel voor bedrijven is dat onze aanpak hun tijd, geld en kopzorgen bespaart. Omdat klanten zeker zijn dat ze goede oplossingen krijgen. Maar vooral ook dat ze heel hun ICT kunnen bespreken met één en dezelfde ICT-partner, die zorgt voor een naadloos geheel van A tot Z.
Ontdek hier meer over enkele van onze andere oplossingen naast verhuursoftware voor evenementen:
